English

معاون راهداری مازندران خبر داد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۳۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران جلوگیری شد.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسین جهانیان اظهار داشت :  مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود و نیز نزدیکی شهر‌ها و روستا‌های استان و با توجه به تقاضای بسیار برای تفکیک زمین‌ها و بازده بودن همه کاربر‌ها در حاشیه راهها، زمین‌های مجاور حریم راه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل موجب ساخت و ساز‌های بدون مجوز و غیر مجاز شده است.

وی ادامه داد: سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون برای این سازه‌ها به زودی انجام می‌شود.

جهانیان افزود: علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، در این مدت بیش از ۵۳ حکم تخریب برای این گونه ساخت و ساز‌ها صادر گردید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها به معنای استقبال از پیامد‌های ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محور‌ها و نیز محدودیت زمین‌ها برای توسعه و تعریض محور‌ها محسوب که در سطح وسیع‌تر عاملی برای رکود توسعه همه جانبه این استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه