English

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد؛

لزوم بهره‌برداری از پروژه آزادراه سردار سلیمانی طبق زمان بندی مشخص شده

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز نخست پروژه آزادراه قم-سلفچگان-راهجرد- اراک باید طبق زمان بندی تعیین شده تا سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسیده و به بهره‌برداری برسد.

لزوم بهره‌برداری از پروژه آزادراه سردار سلیمانی طبق زمان بندی مشخص شده

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی در آیین آغاز عملیات اجرایی آزادراه سردار سلیمانی در محور قم-سلفچگان-راهجرد- اراک که با حضور وزیر  راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به اینکه این آزادراه باید رونق و جهش تولید را در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان شتاب دهد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح باید نقش اقتصادی و تجاری منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با تحول ویژه‌تری همراه شود.

وی همچنین تصریح کرد: این طرح بزرگ ملی با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می‌گیرد و از این لحاظ طرح مهمی و قابل دفاعی است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: قم در محور مواصلاتی کشور قرار گرفته و نیاز است تا شبکه آزادراهی و محورهای برون شهری قم در زمان بندی تعیین شده به سرانجام برسد.

امیرآبادی یادآور شد: در شرایط بودجه ای حاکم بر کشور مسوولی جرات کلنگ زنی طرح‌های عمرانی را ندارد و در این شرایط آغاز عملیات اجرایی این پروژه قابل تقدیر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های غرب به همراه مشکلات ناشی از کرونا، مباحث بودجه‌ای دولت را در تنگنای بیشتری قرار داده است.

امیرآبادی تصریح کرد: با سطح دسترسی‌های ایمن و مطلوبی که در این محور پیش‌بینی‌شده سلامت استفاده کنندگان از راه افزایش و تلفات جاده ای کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه نیمه تمام فرودگاه قم از طرح‌های بر زمین مانده قم است که انتظار می‌رود به زودی و با جدیت بیشتر وزارت راه و شهرسازی و مسوولان استانی تعیین تکلیف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه