English

بهزاد ستاری:

۴۰ مرکز خانواده در استان اردبیل هفته بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۴۰ مرکز خانواده در مناطق مختلف سطح استان اردبیل بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

40 مرکز خانواده در استان اردبیل هفته بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه‌های سلامت اجتماعی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ۴۰ مرکز خانواده در مناطق مختلف سطح استان اردبیل بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از راه‌اندازی پنجمین پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: پنجمین پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان هدف شناسایی آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای حل آن‌ها افتتاح و راه‌اندازی شد.

ستاری با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شمال استان اردبیل تصریح کرد: پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد مغان جزو مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل مغان را منطقه‌ای مهاجر پذیر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه مغان و شمال استان اردبیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای در حوزه کشاورزی و دامپروری دارد این منطقه‌ مهاجر پذیر است و این کار بهزیستی را نیز دشوار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه