English

با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان؛

اولین نشست مدیران همیاران سلامت استان اصفهان برگزار شد

با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان و رییس اداره بهزیستی اصفهان اولین نشست مدیران همیاران سلامت استان اصفهان برگزار شد.

اولین نشست مدیران همیاران سلامت استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبر نگار خبرگزاری موج اصفهان ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهاندر جمع مدیران همیاران سلامت گفت: استانداری را نیز مانند بهزیستی بدانید.

سید محسن سجاد اظهار کرد:با توجه به بسترهایی که در جامعه وجود دارد و به رغم اینکه تجارب بسیاری در همه زمینه ها دارا هستیم ولی اگر این گروه های 47گانه همیاران نبودند مشکلات جامعه چندین برابر می شد.

وی با بیان اینکه در بحث سلامت طرح ها و فعالیتهای بسیاری صورت می پذیرد، افزود: استانداری پذیرای ابتکار طرح های همیاران با بازخورد خوب در مناطق و شهرهای مختلف است.

سجاد در جلسه ای که با حضور پنج استان در تهران تشکیل شد ادامه داد: روند خشونتها و آسیبها در اجتماع باعث پایه گذاری یک فرهنگ نامناسب می شود و همیاران می توانند بار بزرگی از دوش دولت در این زمینه بردارند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: طبق هماهنگی هایی که با بهزیستی انجام‌می شود همیاران حاضر در استان و شهرستانها می توانند تعامل خوبی با ارگانها داشته باشند ودر رفع مشکلات کمک حال دستگاه های دولتی باشند.

سجاد با توجه به مبحث آموزش اضافه کرد: جامعه هدف ما که تمامی گروه های سنی را در برمی گیرد

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان با وجود 110شهر حدود 15میلیارد بافت ناکارآمد وفرسوده در آن موجود است و مناطقی مانند کاشان و نجف آباد و شهرضا و خمینی شهر که از توسعه رفاهی کمتری برخوردارند ، توضیح داد: با وجود همیاران در تمامی مناطق می توان آسیبها را کاهش داد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان در ارتباط با کاهش آسیبها به بحث آموزش اشاره کرد و تذکر داد: آگاهی بخشی و خود مراقبتی و پیشگیری در جلوگیری از آسیبهای اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی بیان کرد: وظیفه تمامی دستگاه هاست که با انجیوها در ارتباط باشند و جاهایی که از بروز آسیبها غفلت می شود ارگانها می توانند به کمک همیاران شهرهای استان بسیاری از  مشکلات را  مرتفع کنند.

سجاد آمادگی خود را برای تعامل وهمفکری و بهره برداری از خلاقیت های گروه همیاران اعلام نمود و افزود : گره هایی به دست انژیوها و همیاران سلامت اجتماع باز می شود که شاید اگر ارگان دولتی در آن مداخله کند مدتها برای حل آن زمان لازم است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: فرهیختگان ، سرمایه های نظام هستند ؛وی فعالیت های گروه های همیاران را در نوع خود بی نظیر مبتکرانه و نو خو اند و خطاب به مدیران  همیاران گفت: استانداری را هم مثل بهزیستی بدانید.

به گزارش موج، اولین گروه همیاران استان اصفهان در سال1382به ثبت رسید در حال حاضر کل گروه های فعال استان و شهرستانها 42گروه است که 400نفر در گروه های همیاران مشغول به فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه