English

نمازجمعه این هفته و هفته آینده شهرستان تفت لغو شد

فرماندار تفت با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه آیین ترحیم و عروسی در شهرستان تفت ممنوع است، افزود: با توجه به وضعیت هشدار تفت این هفته و هفته آینده نمازجمعه در این شهرستان برگزار نمی شود.

نمازجمعه این هفته و هفته آینده شهرستان تفت لغو شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا نوکار فرماندار تفت در نشست ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شهرستان تفت اظهار داشت: در سه روز تعطیلی هفته گذشته در مسیرهای ورودی ییلاقی شهرستان تفت تردد بیش از ۷۹ هزار خودرو ثبت که در مسیر برگشت روز جمعه نیز ۸۲ هزار تردد خودرویی ثبت شده، چنانچه به صورت میانگین سرنشینان هر خودرو چهار نفر در نظر گرفته شود، در آخر هفته گذشته حدود یک سوم جمعیت استان یزد در شهرستان تفت حضور داشتند که این مسئله با توجه به شیوع ویروس کرونا مخاطراتی را برای این شهرستان ایجاد کرده است.

وی با ابراز نگرانی از رعایت نکردن دستوالعمل‌های بهداشتی از سوی برخی مسافران و ساکنان مناطق ییلاقی شهرستان از  رسانه‌ها خواست در خصوص رعایت نکات بهداشتی به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

فرماندار تفت با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه آیین ترحیم و عروسی در شهرستان تفت ممنوع است، افزود: با توجه به وضعیت هشدار تفت این هفته و هفته آینده نماز جمعه در این شهرستان برگزار نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه