English

استاندار کردستان:

اعمال محدودیت در تفرجگاه های کردستان همچنان ادامه دارد

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه بواسطه وضعیت اقتصادی مردم نمی توانیم مشاغل را تعطیل کنیم گفت: لیکن اعمال محدودیت در تفرجگاه های کردستان همچنان ادامه دارد.

اعمال محدودیت در تفرجگاه های کردستان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا  در کردستان که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت در سنندج برگزار شد، گفت: اطلاع رسانی تنها به صداوسیما محدود نشده و از مدت ها پیش یک کارگروه رسانه ای با حضور همه صاحبنظران و فعالان مطبوعاتی با مسئولیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل شده و لازم است این فعالیت ها از همه مجاری کماکان با وسعت بیشتری انجام شود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از حضور همه دستگاه ها برای کنترل بیماری کرونا در استان گفت: از همان آغاز شیوع بیماری همه نهادها و دستگاه ها پای کار بودند و کادر درمانی استان را با روش های مختلف یاری کردند.

وی ادامه داد: کادر درمانی و بهداشتی استان فداکارانه برای کنترل بیماری تلاش می کنند و ما جزو استان هایی بودیم که در اوائل شیوع بیماری نسبت به دیگر استان ها شرایط قابل قبولی داشتیم، اما موج دوم ویروس کرونا که اکنون در برخی استان ها و از جمله کردستان شروع شده موجب نگرانی مردم شده است.

مرادنیا با بیان اینکه در شرایط اقتصادی موجود نمی توان بازار و کسب و کارها را تعطیل کرد افزود: ما در بستن تفرجگاه ها و اماکن تفریحی مشکلی نداریم و می توانیم محدودیت هایی را اعلام کنیم کما اینکه در سنندج و مریوان این اقدام انجام شده است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه نمی‌توان به محدودیت‌های سابق بازگشت، اضافه کرد: تعطیلی برخی اماکن عمومی مانند پارک‌ها امکان پذیر است ضمن اینکه توصیه اصلی ما رعایت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط خود مردم است.

مرادنیا با بیان اینکه بهداشت و درمان استان کردستان با تمام توان خود وارد عرصه مقابله با کرونا شده است، یادآور شد: ادامه روند کنونی منجر به خستگی کادر درمان می‌شود که مردم باید به این قضیه حساس باشند.

وی با بیان اینکه در مواجه و مقابله با کرونا همه دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیرین پای کار بودند، تاکید کرد: این مساله در کردستان چشمگیرتر است و این روند همچنان ادامه دارد.

استاندار کردستان اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی لازم است کنترل بیشتری بر پاساژها و رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند تا مردم کمتر دچار آسیب شوند و اگر پاساژی این مسئله را رعایت نکند با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

وی در پایان از معاون درمانی وزیر بهداشت خواست به دلیل کمبود امکانات توجه بیشتری به استان و تامین امکانات مورد نیاز پزشکی و بهداشتی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه