English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست.

امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه اولین جلسه شورای مرکزی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در سال جاری با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها دستگاه اجرا کننده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیست بر اجرای صحیح این فریضه از سوی سایر دستگاه ها و عموم مردم تاکید کرد.

وی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را وظیفه ای همگانی برشمرد و اظهار داشت: شاید در هیچ مرام و مسلکی امری به این مهمی نباشد که همه مردم موظف باشند که در همه حال از هم مراقبت کنند و اگر لازم باشد کسی را امر به معروف کنند ابتدا با زبان خوش به او تذکر دهند و اگر نشد باید با راه های دیگر جلوی کارهای ناشایستش را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فقط در حیطه وظیفه نیروی انتظامی نیست تاکید کرد: انجام این فریضه بر همه دستگاه ها و عموم مردم واجب است و بنابر این باید در جهت همگانی شدن آن تلاش کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: معتقدم اگر به  این فریضه الهی به صورت دقیق و صحیح عمل شود نه تنها معضل بد پوششی بلکه بسیاری از مشکلات دیگر جامعه نیز حل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا نشود دین اسلام از راه اصلی خود منحرف می شود گفت: مسلماً اگر این فریضه به درستی پیاده شود فرایض دیگر هم روی پای خود برقرار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه