English

کشف خودروهای احتکار شده در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 11 خودروی احتکار شده در یکی از پارکینگ های کرج خبر داد.

کشف خودروهای احتکار شده در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ، با اشاره به افزایش قیمت خودرو در ماه‌ها گذشته و سوء استفاده برخی از افراد سودجو شده است، گفت: در پی نظارت‌های مستمر تعزیرات حکومتی 11 دستگاه خودرو دپو شده در یکی از پارکینگ‌های شهر کرج کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به همکاری و همراهی  پلیس امنیت اقتصادی استان البرز و تعزیرات حکومتی، افزود: پرونده ای در رابطه با کشفیات فوق تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شده است که در شعب تعزیرات حکومتی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مختاری یادآور شد: همچنین مقرر شد دستگاه‌های نظارتی (بازرسی‌ها) اقدامات  خود را در حوزه بازارها تشدید کنند تا علاوه بر رصد قیمت‌های بازار به صورت روزانه با متخلفان برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه قیمت بسیاری از کالاهای اساسی و مواد غذایی و سایر اقلام موثر در سبد هزینه خانوار بصورت غیر متعارف افزایش یافته که لازم است نظارت در این بخش‌ها تشدید شود. 

مختاری گفت: برای ایجاد تعادل در بازار دستگاه‌های ذیربط لازم است وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و گشت‌های مشترک و بازرسی‌ واحدهای عمده و خرده فروش نیز افزایش یابد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه