English

بزرگترین دیوار سبز کشور در کرج‌

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبر از بهره برداری بزرگترین دیوار سبز کشور در کرج داد.

بزرگترین دیوار سبز کشور در کرج‌

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همواره زیبایی  ورودی های شهر دغدغه مدیران شهری بوده و بخشی از هویت بصری شهرها محسوب میشود.

بضاعتی پور گفت: متأسفانه در کرج نیز به دلیل گسترش فعالیت‌های ساختمانی و افزایش حریم شهر، ورودی شهرها بدون برنامه ای مدون شکل گرفته و باعث اغتشاشات بصری شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی این سازمان برای زیباسازی ورودی های شهر کرج گفت: ورودی های شهر کرج محل عبور مسافران ۱۳ استان کشور می‌باشد و از اهمیت بالایی برای مثبت دیده شدن فضای اجتماعی، کالبدی و فرهنگی کرج دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در سالهای اخیر با برنامه ریزی های انجام شده، کار ساماندهی ورودی های شهر کرج آغاز شده و بزرگترین دیوار سبز عمودی کشور در ورودی جاده کرج چالوس آماده بهره‌برداری می‌باشد.

بضاعتی پور گفت: در این مکان سعی شده نگاه باغشهری به کرج حفظ و از فضاسازی های مناسب برای جذابیت گردشگران و مردم استفاده شود.

 وی در پایان نیز گفت: این مکان که نمونه آن در کشور کم نظیر است، بزودی در شهرک بعثت عظیمیه به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه