English

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

توزیع بیش از ۷ میلیارد کمک غیر نقدی بین خانواده های متاثر از کرونا در اصفهان

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از توزیع بیش از 7 میلیارد کمک غیر نقدی بین خانواده های متاثر ازکرونا در اصفهان خبر داد.

توزیع بیش از 7 میلیارد کمک غیر نقدی بین خانواده های متاثر از کرونا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نوید متقی بیان کرد: با مشارکت مردم نوعدوست و نیکوکار استان اصفهان بیش از 7 میلیارد تومان کمک غیر نقدی مردمی به نفع متاثرین کرونا توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و توزیع شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در کنار سایر دستگاه های اجرایی در روزهای شیوع کرونا در صحنه حاضر بود و مضاف بر این هرگونه اقدام پیشگیرانه ای در این زمینه بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر و میسور نبود، افزود: و در این راستا جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه داوطلبان و نیکوکاران برای شرکت در این طرح دعوت به مشارکت و همکاری کرد.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با مشارکت مردم نوعدوست و نیکوکار استان اصفهان کمک های غیر نقدی شامل 15 هزار سبد و بسته غذائی شامل برنج ، گوشت ، مرغ ، حبوبات ، روغن ، رب گوجه ، چای ، قند و ... و بیش از 132 هزار ماسک و 40 هزار بسته بهداشتی به ارزش ریالی بیش از 70 میلیارد ریال در بین اقشار نیازمند و خانواده های متاثر از کرونا توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه