English

محمود عباس زاده:

کاهش بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاری، ضروری است

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش بروکراسی و پروسه‌های اداری برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در استان اردبیل ضروری است.

کاهش بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاری، ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود عباس‌زاده نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی  امروز در بازدید از نواحی صنعتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: کاهش بروکراسی و پروسه‌های اداری برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در استان اردبیل ضروری است.

وی با اشاره به شعار جهش تولید افزود: امسال تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید برای تحقق شعار جهش تولید با همکاری همدیگر تلاش کنند و با هموارسازی راه برای سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان تحقق جهش تولید را نزدیک‌تر کنند.

عباس‌زاده حمایت از بخش خصوصی را در اولویت دانست و تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی به روش‌های مختلفی ازجمله با کاهش بروکراسی اداری، تسهیل در روند اعطای مجوزهای لازم و مرتبط و همچنین واگذاری زمین در اولویت باشد.

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه بیان کرد: هر کدام از بخش‌های تابعه شهرستان‌ها باید دارای ناحیه صنعتی مستقل باشند چراکه در ایجاد اشتغال‌ برای جوانان منطقه مؤثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی