English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

اجازه دلالی و بورس زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حبس منابع مالی شرکت، را نمی‌دهیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم، اجازه دلالی و سفته‌بازی را نمی‌دهیم.

اجازه دلالی و بورس زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حبس منابع مالی شرکت، را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، اسرافیل شعاعی ضمن اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری، اشاره داشتند: سرمایه گذاران و تولید کنندگان واقعی همواره مورد توجه و تجلیل خواهند بود، فلذا امتیاز حق بهره برداری از اراضی صنعتی صرفاً می‌بایست در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه زمین‌های شهرک‌های صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی هزینه‌های زیادی انجام شده است، بنابراین نباید زمین‌های این شهرک توسط عده‌ای معطل و حبس شود. بنابراین، تعیین تکلیف و فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال و با این هدف گذاری بستر برای سرمایه گذاران جدید فراهم می‌شود.

این مسئول ضمن اشاره به برنامه‌های در دست اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شهرک‌های موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی است و در این راستا قرارداد زمین‌های واگذار شده که هیچ گونه بهره برداری منجر نشده اند، فسخ خواهد شد.

شعاعی اظهار کرد: تعیین تکلیف قرارداد‌های منعقد شده راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که به سرمایه گذاران زمین واگذار شده، ولی به هر نحوی، اراضی واگذار شده به آنان موجب راه اندازی واحد نشده است، در جلسه هیأت حل اختلاف بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تاکید کرد: استفاده از ظرفیت موجود در شهرک‌ها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد و در نتیجه میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها و نیز ساخت و ساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می‌شود و اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده صورت نگیرد، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌شود.

این مقام مسئول در پایان هشدار داد: شهروندان و سرمایه گذاران، برای پیشگیری از بروز مشکلات حقوقی و مالی آتی، فریب دلالان با عنوان فروش زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را نخورند و کلیه درخواست ها و معاملات احتمالی خود را قبلاً با واحد امور متقاضیان و حقوقی شرکت شهرک های صنعتی استان، هماهنگ و بررسی نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه