English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبرداد؛

برگزاری آموزش‌ های کارآفرینی برای سرمایه گذاران شهرک ‌ها و نواحی صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سوی این شرکت، خبر داد.

برگزاری آموزش‌ های کارآفرینی برای سرمایه گذاران شهرک ‌ها و نواحی صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج قم، شعاعی با اشاره به تأثیر به‌سزای برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و ارتقای دانش مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: در راستای تحقق شاخص‌های توسعه‌ای که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعیین و ابلاغ گردیده است؛ برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای کارکنان واحدهای صنعتی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین چالش‌های حاصل از نتایج عارضه‌یابی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعطیلی و نرخ شکست واحدهای صنعتی به دلیل عدم آگاهی برخی سرمایه گذاران با مباحث کارآفرینی و کسب و کار است؛ لذا، مطابق نیازسنجی‌های آموزشی از واحدهای صنعتی، دوره‌های آموزی مذکور این شرکت برگزار خواهد شد.

شعاعی، در پایان از مدیران واحدهای صنعتی درخواست نمود که با توجه ویژه نسبت به حضور موثر در این دوره‌ها، بستر لازم جهت موفقیت در سرمایه گذاری و توسعه بازار محصولات خود را فراهم نمایند.

لازم به ذکر است در سال گذشته، 123 دوره آموزشی برای 2645 نفر و معادل30260 نفرساعت از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در زمینه‌های مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی، کارشناسی، خوشه،HSE برگزار گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی