English

کریم زارع خبر داد:

کمک بیش از ۲۷ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

مدیر کل کمیته امداد اصفهان از کمک بیش از 27 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کمک بیش از 27 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: کمیته امداد اصفهان با اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان و با همکاری مردم نیکوکار استان اصفهان بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان به نیازمندان در اصفهان کمک کرد.

وی اضافه کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با هدف طبخ و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و همچنین جمع آوری و اهدای ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی به نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا و با استقبال گسترده مردم و نیکوکاران اصفهانی همراه شد.

زارع افزود: کمیته امداد اصفهان با همراهی مردم نیکوکار و مومن اصفهان موفق شد در این طرح ۴۸۸ هزار پرس غذای گرم به همراه ۱۱۵ هزار سبد کالای اساسی به دست نیازمندان و جامعه تحت حمایت این نهاد در اقصی نقاط استان برساند که به یاری خداوند شاهد تحقق اهداف اولیه در نظر گرفته شده برای این طرح هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ارزش وعده های غذایی و سبدهای کالای توزیع شده در ماه مبارک رمضان را بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۴۸۵۰ نیروی امدادگر و داوطلب در ۹۵ آشپزخانه فعال در طرح اطعام مهدوی، یاری رسان نیازمندان اصفهانی بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه