English

معاون شهرداری قم:

وضعیت تمام پل ‌ها و تقاطع ‌های شهر در سال گذشته بررسی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بررسی وضعیت ایمنی تقاطع‌ها و پل‌های شهر قم در سال گذشته خبرداد.

وضعیت تمام پل ‌ها و تقاطع ‌های شهر در سال گذشته بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به اینکه در راستای مدیریت ترافیک شهر قم ایجاد پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این موضوع بیش از 15 سال است که فقط در بخش احداث مورد توجه قرار دارد و در بحث تعمیر و نگهداری از سازه‌های قبلی اقدامات چندانی انجام نشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پل‌ها به‌عنوان سازه‌هایی دائمی محسوب شده که هرکدام حداقل تقریباً ۵۰ سال عمر مفید دارند، اضافه کرد: سال گذشته برای بررسی وضعیت ایمنی تمام تقاطع‌ها و پل‌های کوچک و بزرگ در شهر قم مشاوری گرفتیم و وضعیت تمام آن‌ها را تحلیل و آسیب‌شناسی کردیم.

حلوایی زاده با اشاره به انتخاب چند تقاطع شاخص که بیشترین خرابی را داشتند، گفت: از جمله مجموعه پل‌های شهید مصطفی خمینی دارای آسیب شناسایی شد که سال گذشته با هزینه سه میلیارد تومان تعمیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر درز انبساط‌ها، بهسازی تیرها، ترمیم پدال‌های بتنی و پیاده‌روسازی تاکنون انجام‌شده است. نرده‌ها هم تا ماه آینده تکمیل خواهیم کرد و تمام این کارها بدون وقفه در عبور و مرور مردم انجام‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: امسال هم شاخص‌های بعدی در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم طول عمر پل‌ها را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه