English

معاون شهرداری قم:

فاز نخست پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی تا ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: زمانی که برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده حدود 2 سال است ولی در تلاش هستیم فاز نخست آن را تا 6 ماه آینده تکمیل کنیم.

فاز نخست پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی تا 6 ماه آینده تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی‌زاده آخرین وضعیت پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: احداث این پروژه در مسیر میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) از جمله پروژه‌های ویژه شهرداری قم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به مشخصات فنی که برای پروژه، تعیین شده از میدان امام حسین(ع) تا بلوار نور شرقی به صورت زیرگذر و تونل پیش‌بینی شده و ادامه آن هم به صورت ترانشه باز است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: کل پروژه به طول هزار و 200 متر است و محور اصلی از زیر عبور کرده و محور رویی هم برای دسترسی محلی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود 50 متر طول تابلیه اصلی پروژه است و در فاز اول در نظر داریم شمع‌های طرفین را با کمترین مزاحمت اجرا کنیم و سپس تابلیه زیرگذر را احداث کرده و عملیات تکمیلی را فاز به فاز انجام دهیم، گفت: در نظر داریم که پروژه زیرگذر هرچه سریع‌تر تکمیل شده و در اختیار  شهروندان قرار گیرد تا مشکلات کمتری برای مردم ایجاد شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تمام تاسیسات شهری از جمله برق فشار قوی و فشار ضعیف در این پروژه معارض هستند و تلاش داریم با کمترین خسارت با جابجایی، پروژه را پیش ببریم.

وی افزود: زمان بندی پروژه دو ساله است اما بخش اولیه را تلاش داریم تا 6 ماه آینده تکمیل نماییم، هر فاز اجرای تابلیه پروژه هزار مترمکعب بتن‌ریزی دارد و حجم خاکبرداری هم بسیار بالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه