English

منصور شیشه فروش:

توسعه فضای سبز آرامستان باغ رضوان موجب کنترل ریزگردهای شرق اصفهان است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توسعه فضای سبز آرامستان باغ رضوان به کنترل ریزگردهای شرق اصفهان که در کانون سجزی قرار دارد، کمک می کند.

توسعه فضای سبز آرامستان باغ رضوان موجب کنترل ریزگردهای شرق اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، منصور شیشه فروش در بازدید از سازمان آرامستان شهرداری اصفهان بیان داشت:   آرامستان اصفهان در نزدیکی کانون گرد و غبار اصفهان در سجزی است و باید توسعه فضای سبز و تامین آب مورد نیاز آن در دستور کار باشد.

 وی ادامه داد: با توجه باینکه شهر اصفهان در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار دارد، از همین رو تامین آب مورد نیاز برای فضای سبز آرامستان که در ورودی شرق قرار گرفته است بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه آب فضای سبز آرامستان از طریق چاه های منطقه تامین می شود، گفت: آبیاری با تانکر، دفع آفات گیاهی، تامین آب اضطراری برای فصول گرم، توسعه آبیاری نوین و هدایت آب های سطحی سال از دیگر اقدامات سازمان آرامستان ها برای فضای سبز این بخش بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات عمومی به شهروندان با استفاده از سامانه میز خدمت و انجام امور ارباب رجوع به صورت آنلاین سبب افزایش رضایت شهرودان از خدمات شده است، اظهار کرد: تداوم خدمت رسانی با این شیوه می تواند به حفظ فاصله گذاری اجتماعی هم کمک کند.

منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در برهه ای از زمان محدودیت هایی در آرامستان اعمال و ایستگاه های سلامت راه اندازی شد، گفت: در حوزه مدیریت بحران هم آرامستان اصفهان آموزش های مناسبی را اجرا کرده است و برنامه ریزی در این زمینه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه