English

استاندار کرمانشاه اعلام کرد:

ساخت بیش از ۱۲ هزار خانه در طرح ملی مسکن در کرمانشاه

هوشنگ بازوند گفت: شورای عالی مسکن و شهرسازی با همکاری بنیاد مستضعفان کرمانشاه و طرح های مسکن مهر بیش از 12 هزار واحد را قالب در طرح ملی مسکن کرمانشاه واگذار خواهند کرد.

ساخت بیش از 12 هزار خانه در طرح ملی مسکن در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر اشتغال‌زایی مستقیم با اجرای طرح ملی مسکن در کرمانشاه، ابراز داشت: بنیاد مستضعفان کرمانشاه ۵۰ هکتار زمین تحت تملک خود را بر اساس یک توافق‌نامه دوسویه به‌منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن کرمانشاه در قالب 4500 واحد ساخته و واگذار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از اجرای طرح ملی مسکن در کرمانشاه 7500 واحد دیگر نیز برنامه‌ریزی‌شده که توسط شورای عالی مسکن و شهرسازی در قالب ۳۴۰ هکتار اراضی شهری کرمانشاه ساخته و به متقاضیان واگذار گردد.

بازوند تأکید کرد: وضعیت 2500 واحد بدون متقاضی مسکن مهر کرمانشاه نیز در زیرمجموعه طرح ملی مسکن تعیین تکلیف شده و بعلاوه تا پایان امسال به بهره‌برداری رسیدن پنج هزار واحد مسکن مهر دارای متقاضی پرونده مسکن مهر در استان کرمانشاه بسته می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: برای ساخت هر واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر کرمانشاه ۱۶۰ میلیون تومان و در بافت فرسوده دیگر نقاط استان ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ava

    لطفا فکری به حال آن دسته از افراد زیاده خواه که با وجود داشتن خانه های قولنامه ای و ثبت نام در مسکن ملی ، حق مستاجرین بیچاره ای چون ما را ضایع میکنند بکنید با تشکر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه