English

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در البرز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز از راه اندازی 6 بازارچه صنایع دستی در استان خبر داد.

راه اندازی  بازارچه صنایع دستی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمدی گفت: استفاده از ظرفیت‌‎های بخش خصوصی به توسعه و تقویت فعالیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز کمک شایانی خواهد داشت و از این رو سعی می‌کنیم بیش از پیش از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

محمدی با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به اهداف خود در استان برنامه بلند مدت 4 ساله تهیه و تدوین شده است، افزود: همچنین اقدامات دیگر در چهارچوب برنامه کوتاه مدت برای یک سال تهیه کرده ایم و به زودی از این برنامه های با حضور اصحاب رسانه رونمایی خواهیم کرد.

او گفت: بخش زیادی از برنامه‌ها مستلزم همکاری بین بخشی است که به عنوان مثال با همکاری شهرداری می‌توانیم به رفع برخی از مشکلات از جمله بازسازی و احیای کاخ مروارید بپردازیم.

محمدی در ادامه به وجود نواقص و مشکلات موجود در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: رفع معضلات تنها با کمک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد که ما برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری باید اقداماتی از جمله داشتن موزه، تاسیسات گردشگری، آژانس‎‌های فعال، هتل‌های پر رونق، اقامتگاه‌ها و مراکز بومگردی را در دستور کار خود قرار دهیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه برای احیا و راه‌اندازی چندین موزه در استان برنامه ریزی لازم انجام شده است، تصریح کرد: سعی داریم در هر شهرستان یک بازارچه دائمی صنایع دستی فعال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه