English

حسن موذنی خبر داد:

زیباسازی شهر اصفهان با المان های صنایع دستی در نوروز ۹۹

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از زیباسازی شهر اصفهان با المان های صنایع دستی و ماهی برای نوروز 99 خبر داد.

زیباسازی شهر اصفهان با المان های  صنایع دستی در نوروز 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن موذنی با اشاره به نصب المان های صنایع دستی و ماهی در شهر اصفهان گفت:با توجه به شیوع کرونا، طرح های زیباسازی که قرار بود به صورت مشارکتی اجرا شود، لغو شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، فعالیت های زیباسازی شهر را با وجود شیوع کرونا برای حفظ نشاط عمومی و استقبال از بهار متناسب با نوروز انجام می دهد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های هنری اصفهان و اجرای کارهایی با عنوان اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از جمله ویژگی های آثار و المان های طراحی شده برای نوروز ۹۹ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: استفاده از المان های صنایع دستی اصفهان و المان ماهی از ماه ها پیش در دستور کار قرار گرفت و کار ساخت آن آغاز شد که تا نوروز امسال در شهر نصب می شود.

وی در این زمینه تصریح کرد: بهره مندی از ظرفیت های دانشگاهی و هنری اصفهان برای نقاشی روی دیوار، نقاشی روی بوم و نقاشی روی سیب به عنوان یکی از عناصر سفره هفت سین مورد توجه بود. همچنین به دلیل تقارن تولد امام حسین (ع) و نوروز، برخی المان های نوروزی قرار بود با این موضوع طراحی و نصب شود که این فعالیت هم متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه سمپوزیوم مجسمه سازی اصفهان نیز به صورت مشارکتی قرار بود برای بازدید عموم برگزار شود، که به علت شیوع کرونا لغو شد، گفت: با این حال، ۱۱ اثر توسط هنرمندان و اساتید طراحی شده بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع کرونا باید حضور مردم در فضاهای عمومی کاهش یابد که بر همین اساس تعداد المان های نصب شده در شهر به حداقل رسیده است، اظهار کرد: البته اقداماتی چون فضاسازی میادین اصلی شهر در حال انجام است که افراد در حین عبور با خودرو می توانند آنها را مشاهده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه