English

انتشار رایگان کتاب الکترونیکی سینمای انسان شناخت+لینک دانلود

سینمای انسان شناخت، به صورت رایگان و الکترونیک در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

انتشار رایگان کتاب الکترونیکی سینمای انسان شناخت+لینک دانلود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سینمای انسان شناخت به بررسی ابعاد مختلف زندگی انسان بر پرده نقره ای می پردازد و موارد مختص این حوزه را مورد واکاوی قرار می دهد. از آن جایی که زندگی انسان دردنیای امروز از واقعیت های اجتماعی محیط پیرامون گرفته تا تخیلات ذهنی، همگی مبتنی بر تصویرسازی است، این تصویر سازی ذهنی در زندگی روزمره او تاثیرگذار است.

سینما به عنوان ابزار رسانه ای در دنیای امروز امکان ساخت و به تصویر کشیدن این ذهنیت را فراهم می آورد، مردم امروزه بیش از آنکه در سینما فیلم ببیند به تماشای زندگی در قالب شخصیت ها می نشینند، آنها به کمک سینما و حس هم ذات پنداری امکان دگرگونی در زندگی روزمره را تجربه می کنند.

بنابراین سینما دیگر فقط یک صنعت نیست.علاوه بر این همان طور که در طول سالیان فرایند ساخت صنعت سینما تغییر کرده به موازات آن زندگی انسان ها نیز دگرگونی های فراوانی داشته است. در تاریخ پژوهش های سینمایی و شیوه های مطالعه آنها از دیدگاه های مختلف و متعدد هنری استفاده شده است. معمولاً نویسندگان این گونه کتاب ها در آغازبه مبانی نظری می پردازند.

در این کتاب ادبیات نظری به دلیل در هم تنیدگی با اصل مطلب درون مبحث به اختصار آورده شده تا خواننده از خوانش مطالب تکراری نظری معاف شود، این مجموعه از چهار مقاله تشکیل شده که افزون بر جنبه های سینمایی آثار برجنبه های انسان شناختی مانند روان شناسی، اهمیت هویت قومی و ...نیز تاکید می کند.

وجه مشترک همه فیلم ها قومیت وخانواده است. آثار گردآوری شده در این کتاب در سایت قدیم انسان شناسی و فرهنگ منتشر شده اند. این کتاب به دنبال دگرگونی‌های پی در پی نشانی سایت و دسترس ناپذیری مقاله‌های پیشین در سایت جدید گردآوری شده‌است تا مقاله‌ها به صورت آنلاین در شرایط قرنطینه در اختیار علاقه‌مندان به انسان شناسی در سینما قرار گیرد.(برای دانلود کلیک کنید)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه