English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

روز قدس به‌عنوان مهم‌ترین روز جهان اسلام در تاریخ ثبت‌شده است

بهرام فاضلی گفت: یوم‌الله روز قدس هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین روزهای جهان اسلام در خاطره تاریخ ثبت گشته است.

روز قدس به‌عنوان مهم‌ترین روز جهان اسلام در تاریخ ثبت‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی ابراز داشت: روز قدس، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده‌اند تا نهضت بیداری جهانی را موج‌هایی تازه و دل‌های حق‌طلبان را امیدی تازه بخشند، روز قدس روز نمایش وحدت و اقتدار مسلمین است و روز تحکیم همدلی‌ها و هم‌زبانی‌ها و روز تجدید پیمان‌ها و عهدها در پیروی از پیامبر و ائمه هدا و روز ناکامی ترفندها و توطئه‌های استکبار است.

در ادامه متن به مناسبت روز قدس آمده است: این‌جانب و همه همکاران خدمتگزار خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های استکباری و تجاوزگرانه کشورهای متجاوز، نهیب یکپارچگی، وحدت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان فریاد می‌کنیم. ملت ایران همواره در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها خللی در اراده استوار ملت غیور و بصیر ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه