English

مجتبی رضاپور خبر داد؛

احداث بزرگترین سردخانه مواد غذایی در غرب هرمزگان

فرماندار پارسیان از احداث بزرگترین سردخانه غرب هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

احداث بزرگترین سردخانه مواد غذایی در غرب هرمزگان

به گزارش  خبرگزاری موج  هرمزگان، مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه احداث سردخانه پارسیان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی پارسیان، اظهار داشت: این سردخانه با ظرفیت اشتغال زایی بیش از  ۱۵۰ نفر و همچنین بسته بندی تن ماهی در فاز دوم این سرمایه گذار پیش بینی شده است.

وی، ایجاد سردخانه در جهت تکمیل زنجیره تولید و کمک به کاهش ضایعات عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این سردخانه قابلیت نگهداری موادغذایی در دمای بالای صفر درجه و زیر صفر را دارند، می توانند در زمینه انبارداری نگهداری محصولات کشاورزی (نیازمند دمای بالای صفر درجه) و پروتئینی (نیازمند دمای زیر صفر درجه) هر دو فعالیت کنند.

فرماندار پارسیان در پایان از سرمایه گذاران در زمینه های کشاورزی، صیادی و تجارت و... دعوت می‌شود به این شهرستان حضور یابند، گفت: شهرستان پارسیان دارایی ظرفیت های مختلفی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در تمام طول سال فعالیت کنند.

وی ایجاد سردخانه در جهت تکمیل زنجیره تولید و کمک به کاهش ضایعات عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این سردخانه قابلیت نگهداری موادغذایی در دمای بالای صفر درجه و زیر صفر را دارند، می توانند در زمینه انبارداری نگهداری محصولات کشاورزی (نیازمند دمای بالای صفر درجه) و پروتئینی (نیازمند دمای زیر صفر درجه) هر دو فعالیت کنند.

فرماندار پارسیان در پایان از سرمایه گذاران در زمینه های کشاورزی، صیادی و تجارت و... دعوت می‌شود به این شهرستان حضور یابند، گفت: شهرستان پارسیان دارایی ظرفیتهای مختلفی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در تمام طول سال فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه