English

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

نماز عید فطر در زیارتگاه های روباز هرمزگان اقامه می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با استناد به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان داشت: نماز عید فطر در مصلی های استان هرمزگان برگزار نمی شود و بقاع متبرکه روباز میزبان نمارگزاران خواهند بود.

نماز عید فطر در زیارتگاه های روباز هرمزگان اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج، با اشاره به اینکه ویروس کرونا باعث شده است که  امسال مراسم با فضیلت نماز عید فطر تنها در مساجد هرمزگان برگزار شود، اذعان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شده است که تا جای امکان اجتماعات گسترده در مصلی ها برگزار نشود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان  با اعلام اینکه نماز عید فطر در هرمزگان در اماکن رو باز اقامه خواهد شد، افزود: نقش برگزاری نماز عید فطر در امامزادگان به نوعی پر رنگ تر از سال های قبل خواهد شد چرا که در سال های گذشته در مکان های محوری از جمله مصلی ها برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط فعلی در بقاع شاخص استانی و کشوری استان هرمزگان نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف  امور خیریه استان هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر بقعه متبرکه جمعیت پیرامونی همان منطقه را در نماز عید فطر در بر خواهد گرفت، عنوان کرد: توصیه می‌کنم نمازگزاران ضمن رعایت بهداشت فردی در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از مهر شخصی و ماسک و دستکش استفاده کنند تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد قطع زنجیر این ویروس باشیم.

بنا بر گفته های حجت الاسلام انصاری راد نماز عید فطر در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، حاجی آباد و قشم به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود و شهرستان‌های مذکور نماز عید فطر را در مساجد محلات برگزار خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه