English

فرزاد قلندری :

افزایش سالانه ۵۰ کیلومتر به مسافت بزرگراه های اردبیل/کمیته ترویج فرهنگ کنترل ترافیک راه اندازی می شود

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه کمیته ترویج فرهنگ کنترل ترافیک راه اندازی می شود تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کنترل و مدیریت ترافیک شهری و جاده ای باید از ظرفیت رسانه ها و سمن ها در اطلاع رسانی به موقع و دقیق استفاده کرده و این کمیته به مدیریت فرهنگ و ارشاد اردبیل ادامه مسیر می دهد.

افزایش سالانه ۵۰ کیلومتر به مسافت بزرگراه های اردبیل/کمیته ترویج فرهنگ کنترل ترافیک راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه کمیته ترویج فرهنگ کنترل ترافیک راه اندازی می شود تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کنترل و مدیریت ترافیک شهری و جاده ای باید از ظرفیت رسانه ها و سمن ها در اطلاع رسانی به موقع و دقیق استفاده کرده و این کمیته به مدیریت فرهنگ و ارشاد اردبیل ادامه مسیر می دهد.

وی ادامه داد:  با هماهنگی دستگاه های متولی و برنامه ریزی های لازم سالانه تصادفات درون شهری و جاده ای برون شهری باید با کاهش ۱۰درصدی هدف گذاری شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اردبیل گفت: در سال گذشته و دو ماه اول سال جاری استان اردبیل در تصادفات جاده ای برون شهری و راه های روستایی نسبت به‌ زمان مشابه سال۹۷ جایگاه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: با شناسایی و مدیریت نقاط پر خطر با مراقبت های ویژه در موسم بار ترافیکی سنگین از میزان تلفات احتمالی و تصادفات جاده ای کاسته می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اردبیل اضافه کرد: شاخص ها و حداقل های مدیریت جاده ای با در نظر گرفتن چهارچوب قوانین در برنامه کاهش تصادفات رانندگی مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

قلندری استفاده از همیاران پلیس در روزهای پیک ترافیکی را یادآور شد و گفت: در روستاها نیز از ظرفیت دهیاری ها و شوراهای اسلامی جهت ابلاغ آموزش های لازم به راکبین موتور سیکلت و ماشین آلات کشاورزی باید استفاده شود.

وی نصب دوربین های کنترل در نقاط مشخص از جاده ها را جز ضروریات بر شمرد و اظهار داشت: نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده ها و بزرگراه ها کمک بزرگی به عوامل پلیس راه و کاهش تصادفات می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: خط کشی راه های روستایی با هدف گردشگری باید در الویت قرار گیرد و همچنین برنامه ریزی ویژه برای تعطیلات عید سعید فطر از سوی دستگاه های مرتبط تدوین شود.

جلسه استانداری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه