English

منتخب مردم کرج در مجلس یازدهم تاکید کرد:

سیستم اداری ضد فساد طراحی شود

منتخب مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای دستیابی به نتیجه قابل قبول در راستای مبارزه با رانت خواری باید سیستم اداری ضد فساد طراحی شود.

سیستم اداری ضد فساد طراحی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مهدی عسگری روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در جریان دیدار با رئیس کل دادگستری استان البرز از تشکیل کارگروه‌های تخصصی با رویکرد «مسأله‌محوری و چاره‌اندیشی» خبر داد و گفت: یکی از این کارگروه‌ها مربوط به مباحث «حقوقی و تقنینی» و کارگروه دیگری مربوط به «آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی» است که امکان همفکری و همیاری با بخشهای مرتبط در دادگستری در این روند وجود دارد.

وی با اشاره‌ به تلاش‌های مثبت دادگستری استان البرز برای بهبود پاسخگویی به مردم و صیانت از حقوق عامه تاکید کرد: امیدواری مردم به دستگاه قضا در دوره اخیر افزایش یافته که این سرمایه ارزشمند نیاز به محافظت و توسعه دارد؛ ارتقاء این امیدواری بسیار مهم است چراکه مردم به دنبال عدالت‌محوری و تداوم عملی مبارزه با فساد و تبعیض هستند.

منتخب مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امید است ترکیب یازدهمین دوره مجلس نیز که با همین گفتمان سر کار آمده با حرکت در این مسیر، ضمن تقویت این رویکرد، پاسخگوی امید و اعتماد مردم باشد.

وی با تقدیر از تشکیل قرارگاه صیانت از بیت المال در دادگستری و مبارزه جدی با زمین‌خواری، متذکر شد: در مباره با فساد، نباید تنها به رویکرد قضایی بسنده کرد بلکه با تمرکز بر پیشگیری، باید سازوکارها و فرآیندها به گونه‌ای بازطراحی شوند که امکان بروز فساد کاهش یابد.

عسگری در پایان اضافه کرد: برای اینکه روند مبارزه با فساد و رانت‌خواری نتیجه‌ قابل قبول داشته باشد باید سیستم اداری ضد فساد طراحی شود که این مهم می‌تواند با همفکری و همیاری مجلس با دستگاه قضایی آغاز شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه