English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اعلام کرد:

بازگشائی مجدد واحدهای اقامتی در شهرستان کاشان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بازگشائی مجدد فعالیت واحدهای اقامتی در کاشان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کاشان خبر داد.

بازگشائی مجدد واحدهای اقامتی در شهرستان کاشان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید حسن قاضی عسگر بیان کرد: با روند نزولی بیماری کرونا در کاشان فعالیت مجدد واحدهای اقامتی شهرستان با رعایت پروتکل های  بهداشتی از سرگرفته می شود.

وی ادامه داد: با فروکش کردن دور نخست بیماری کرونا در استان و بازگشائی واحدهای اقامتی در مناطق مختلف ، طبق مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا همچنین شیوه نامه صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آماده بازگشایی واحدهای اقامتی در کاشان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل جزو نخستین مناطق در استان اصفهان بودند که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفتند و تمامی واحدهای اقتصادی و گردشگری در این شهرستان ها زودتر از دیگر مناطق استان به منظور مبارزه با کرونا و مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا تعطیل شدند.

به گزارش موج؛ شهرستان کاشان دارای 7 هتل، 4هتل آپارتمان، 29 اقامتگاه سنتی، 4 مهمانپذیر، 15 اقامتگاه بومگردی و یک مجتمع گردشگری می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه