English

جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

۶۵ واحد صنفی متخلف در قم پلمب شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پلمب 65 واحد صنفی متخلف در قم طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

65 واحد صنفی متخلف در قم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی، اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد های صنفی را اجراء و در این راستا تعداد 983 واحد صنفی در استان بازدید شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: پلیس همواره تلاش می نماید تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد 983 واحد صنفی، تعداد 65 واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد 61 واحد صنفی اخطار پلمب دادند .

وی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمپ واحدهای متخلف اعلام نموده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه