English

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قم:

جایگاه‌های سوخت قم در مقابله با شیوع کرونا به طور مستمر مورد بازدید قرار گرفت/ فوت یک همکار و ابتلای ۱۵ پرسنل براثر شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قم گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت قم در مقابله با شیوع کرونا به طور مستمر مورد بازدید قرار گرفت.

جایگاه‌های سوخت قم در مقابله با شیوع کرونا به طور مستمر مورد بازدید قرار گرفت/ فوت یک همکار و ابتلای 15 پرسنل براثر شیوع کرونا

محمود طاهری در گفتگو با خبرگزاری موج از قم، با تشریح اقدامات در مواجهه با کرونا اظهار کرد: از همان ابتدای شناسایی و شیوع بیماری در قم اقداماتی را متناسب با دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قمافزود: از جمله این اقدامات ضد عفونی کردن مکان‌هایی است که با تردد بیشتری در تاسیسات اصلی مواجه هستند و برای پایداری خدمات باید گندزدایی می‌شدند.

وی تصریح کرد: تجهیز همکاران به وسایل حفاظت فردی از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت و تلاش شد بدون اینکه از حجم عملیات و خدمت رسانی و ساعات حضور همکاران کم شود، توسط گروههای ضدعفونی کننده در چند نوبت به ضد عفونی تاسیسات بپردازیم.

طاهری بیان کرد:آموزش‌های مقابله با این بیماری و کارهای حفاظتی از طریق واحدهای بهداشتی صنعت نفت به صورت حضوری و مکاتبه ای و تصویری در مراحل مختلف انجام شد تا همکاران بتوانند آگاهی لازم را در مواجهه با این ویروس داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای اسفند قبل از اینکه موضوع به صورت سراسری اجرایی شود، جایگاه‌های سوخت قم در مقابله با شیوع کرونا به طور مستمر مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در کنار این بازدیدهای مستمر، به نیروهای تلمبه‌چی نحوه انجام صحیح کار در جهت پیشگیری از انتشار ویروس آموزش داده می‌شد و بر روی انجام خدمات نیروها نیز نظارت دقیقی وجود داشت تا به کرونا مبتلاء نشوند و سلامت مراجعه‌کنندگان نیز حفظ شود.

وی افزود: به طور متوسط روزانه سه نوبت بازدید از جایگاه‌ها انجام می گرفت تا مراحل اجرای کار به درستی انجام شود، در جایگاهها نیز با توجه به شرایط بحرانی احتمال انتشار ویروس با اینکه از نظر تجیهزات در مضیقه بودیم تلاش شد این تجهیزات را در هنگام سوخت‌گیری در اختیار مردم قرار بدهند.

طاهری عنوان کرد: در ابتدای امر در سوخت‌گیری توسط مشتریان به دلیل اینکه تجهیزاتی با خود نداشتند با مشکلاتی مواجه بودیم اما کم‌کم سطح آگاهی مردم ارتقاء پیدا کرد و این مساله به خوبی در روال عادی قرار گرفت، ضمن اینکه وسایل حفاظت شخصی را در جایگاههای سوخت تامین کردیم و در اختیار مشتریان قرار دادیم.

وی بیان کرد: از همان ابتدا با جدیت از حضور افراد پرخطر در جایگاه استفاده نشد و نیروهایی با توانایی بیشتری مشغول به خدمت‌رسانی شدند، در جایگاه سوخت، همکاران زیادی در معرض آسیب بودند که به بهترین شکل، در جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا تلاش شد، با این حال فوت یک همکار و ابتلای 15 پرسنل براثر شیوع کرونا اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم اظهار داشت: همکار متوفی براثر کرونا، زمینه بیماری را داشت و با توجه به این فقدان، حساسیت کار بیشتر شد و در جهت تامین سلامت نیروها و شهروندان، تلاش مصاعفی را به کار گرفتیم.

وی گفت: تعدادی از نیروهای مبتلا به کرونا، در بیمارستان‌ها بستری شدند و برخی نیز از طریق قرنطینه خانگی تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه حال اکثر این نیروهای خدوم رو به بهبود است.

طاهری افزود: اطلاع‌رسانی‌های وسیعی از طریق شبکه اجتماعی، فضای مجازی، صدا و سیما و ستاد ستاد مقابله با کرونا در خصوص نحوه صحیح سوخت‌گیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد که تا حد زیادی موجب آگاهی مردم در زمینه سوخت‌گیری مناسب بود.

وی تصریح کرد: تامین سوخت در این مدت انجام شد و نیروهای امدادی در تامین سوخت مشارکت خوبی داشتند، همچنین با توجه به اینکه جایگاههای سوخت با کاهش تردد مردم، از نظر درآمد با مشکلاتی مواجه بودند سعی شد از طریق دیگری اقدام به کمک و مساعدت شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم عنوان کرد: هم اکنون نیز اطلاع‌رسانی و ارتقای آگاهی به شهروندان تداوم دارد و اگر گزارشی مبنی بر کوتاهی و تخلفی جایگاه سوختی دریافت کنیم با تذکر و معرفی به کمیته تخلفات و سپس مراجع قضایی برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت با ارزیابی‌ها و بازدیدهای مکرر، موردی از شکایت و نارضایتی ثبت نشده است و دقت لازم در جهت خدمت‌رسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف همکاران وجود دارد.

طاهری بیان کرد: همکاران در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم همگام با هم‌وطنان عزیز در سطح کشور، کمک‌رسانی به اقشار ضعیف و آسیب‌دیده به واسطه بیماری کرونا را مورد توجه قرار دادند و و با همت آنها مبلغ 120میلیون ریال کمک‌های نقدی و جنسی از طریق نیروهای امدادی در خدمت اقشار ضعیف در قم قرار گرفت و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی در پایان اظهار کرد:از همشهریان تقاضا داریم در مراجعه به جایگاه صبر و حوصله داشته باشند و پروتکل‌ها را رعایت کنند؛ جایگاه سوخت نیز موظف است وسایل شخصی برای سوخت گیری را در اختیار مردم قرار دهد و شهروندان نیز می‌توانند آن را مطالبه کنند و بدون داشتن تجهیزات و وسایل بهداشتی دست به نازل نزنند و اجازه بدهند نیروها سوخت‌گیری این کار را انجام دهند تا بتوانیم با مشارکت هم، این بیماری را ریشه کن کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه