English

اراضی ملی و املاک متعلق به مردم در روستا ها تفکیک شوند

فرماندار مهریز بر اهمیت رعایت مقررات در روستاها با نظارت دقیق دهیاران در اجرای طرح‌ها و ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: باید اراضی ملی و املاک متعلق به مردم مشخص تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

اراضی ملی و املاک متعلق به مردم در روستا ها تفکیک شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در جمع مسئولان و دهیاران شهرستان افزود: اگر حریم روستاها توسط دستگاه‌های متولی دقیق مشخص و به دهیاران ابلاغ شود تکلیف همه در ساخت و سازها و سایر فعالیت‌های عمرانی بنحو مناسب صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: باید این عمل مهم در سال‌جاری به عنوان فعالیت اولویت‌دار مدنظر باشد و به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اعلام شود تا آنها طبق مقررات و بدون کم و کاست وظایف خود را انجام دهند.

این مسئول به اهمیت رعایت مقررات در روستاها با نظارت دقیق دهیاران در اجرای طرح‌ها و ساخت و سازها تاکید کرد و یادآور شد: باید اراضی ملی و املاک متعلق به مردم مشخص تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.

زارع زاده گفت: همراهی مردم با مسوولان و  همکاری با دهیاران در روستاها برای خدمت بیشتر و بهتر و اجرای برنامه‌ها یک ضرورت است که تاکنون وجود داشته و قطعا برای توسعه پایدار تداوم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی