English

مدیر کل بهزیستی مازندران خبر داد:

توزیع بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی در ماه مبارک رمضان

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان بین مددجویان توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  فرزاد گوهردهی اظهار داشت : ۳ هزار و ۵۰۸ سبد غذایی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال در رزمایش همدلی مومنانه و ۱۱ هزار و ۱۱۳ سبد حمایتی به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان مازندران توزیع شد.

وی ادامه داد: بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه را اجرا کرد و در مرحله اول این پویش ۸۰ سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان بهزیستی سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود: در مراحل بعدی تعداد ۳ هزار و ۵۰۸ بسته مواد غذایی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال در این رزمایش در سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

گوهردهی با اشاره به توزیع ۱۴ هزار و ۶۲۱ سبد حمایتی در میان جامعه هدف بهزیستی گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی جمعا به ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال در بین گروه‌های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار خیران استان و همراهی آن‌ها در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی بهزیستی، تاکید کرد: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا، ۹هزار و ۲۳۸ بسته معیشتی و حمایتی به ارزش بیش از  ۱۸ میلیارد ریال بین مددجویان توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه