English

امام جمعه کرمانشاه:

صلح و سازش برقرار کردن جزء وظایف اصلی مسلمان است

آیت اله علما در همایش طلایه داران صلح دادگستری استان کرمانشاه گفت: ورود دوبار از جمعیت مردم کرمانشاه به دادگستری زنگ خطر بزرگی محسوب می شود که باید با فرهنگ سازش به حداقل برسد.

صلح و سازش برقرار کردن جزء وظایف اصلی مسلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همایش طلایه داران صلح دادگستری استان کرمانشاه، صلح را نمونه بارز بندگی در برابر خداوند عنوان کرد و افزود: صلح و سازش که امروز نمونه اش را در همایش طلایه داران صلح و سازش می بینید، جزء اعمال صدیقین بوده است و باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

وی تقوی را مایه اصلی صلح عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: سازش بدهیم بین خودمان، اقوام، خانواده، همسایگان و... که جزء وظایف اصلی مسلمین است و واقعا ذکر عنوان ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری به دادگستری کرمانشاه انسان را تکان می دهد و همه برای کم کردن آن، پای کار بیایند.

امام جمعه کرمانشاه صلح را به عنوان نکته اصلی از وصایای امیرالمومنین برشمرد و گفت: معتمدین، بزرگان و مسئولین باید در امر نهادینه سازی صلح و سازش گام های مستحکمی را بردارند.

آیت اله علما با تاکید بر ضرورت حضور فعال در ماه مهمانی خدا به منظور تزکیه نفس آدمی اظهار داشت: ما مبارک رمضان دعوتی است که خداوند از بنده اش به منظور پاک شدن روح نموده است و صلح برقرار کردن بین مسلمانان نیز جزء نکات اصلی دین مبین اسلام محسوب می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه