English

طی امسال؛

بودجه عمرانی هرمزگان به بیش از ۱۰ هزار و ۶۰ میلیارد ریال رسید

استاندار هرمزگان از افزایش ۱۰ هزار و ۶۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی استان طی امسال در بخش های مختلف خبر داد.

بودجه عمرانی هرمزگان به بیش از 10 هزار و 60 میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، اظهار داشت: امیدواریم  بودجه عمرانی به طور کامل تخصیص یابد تا شاهد روند خوب اجرای طرح های عمرانی در استان باشیم.

وی ادامه داد: در توزیع منابع و اعتبارات باید سیاست در اولویت قرار دادن اختصاص بودجه به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر رعایت شود تا طرح‌های عمرانی با سرعت بیشتری تکمیل و بودجه به شکل بهینه تری هزینه شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری میزان اعتبار جاری و هزینه‌ای استان نیز افزون بر سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است.

همتی خاطرنشان کرد: همچنین دولت این اجازه را به دستگاه ‌های اجرایی داده تا اعتبار از محل فروش اموال مازاد دستگاه ها را نیز مورد استفاده قرار دهند.

وی بر لزوم تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با تسریع در صدور مجوزها و تخصیص زمین شرایطی را ایجاد کنند که بتوانیم به خوبی ظرفیت بخش خصوصی را در فعالیت های مختلف به کار بگیریم.

فریدون همتی در ادامه افزود: در حال حاضر متقاضیان فراوانی برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان وجود دارد که باید به سرعت بستر را برای آن ها فراهم و با رفع موانع سرمایه گذاری، شرایط رونق بیشتر اشتغال و تولید در استان را ایجاد کنیم.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: باید منابع دولتی را مدیریت کرده و از کمک خیران نیز بهره بگیریم تا کارها به شکل بهتر و با شتاب بیشتری انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه