English

سعید ناجی:

چهار دغدغه مهم جوانان هرمزگانی بررسی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از بررسی چهار دغدغه مهم جوانان به صورت میدانی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

چهار دغدغه مهم جوانان هرمزگانی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: یکی از اهداف اصلی این ستاد برنامه ریزی جامع برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات جوانان بر مبنای کار پژوهشی و علمی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال، مسکن، ازدواج و بهداشت درمان چهار دغدغه مهم جوانان هرمزگانی است که حل آن ها نیازمند برنامه جامع و مشارکت تمامی دستگاه های متولی و ذیل شوراها و کارگروه های اقتصادی و اجتماعی استان است.

ناجی خاطر نشان کرد: این دغدغه ها از طریق پرسش از جوانان استان استخراج شده است، بر اساس مصوبات قبلی این ستاد اداره کل ورزش و جوانان این وظیفه را عهددار شد که می تواند مبنای پیگیری امور جوانان در جلسات بعدی باشد بر همین اساس با حضور جوانان و مسئولان مرتبط این اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: روند احصا مسائل و مشکلات جوانان باید ادامه داشته باشد و علاوه بر مسایل اساسی و شاخص های مادی که زندگی جوانان تحت تاثیر قرار می دهد باید مسائل معنوی و مطالبات آن ها در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید مسائل و مشکلات این قشر را در دیگر ستادها و شوراها اقتصادی و اجتماعی پیگیری کند، گفت: هدف دیگر این ستاد ارائه مسایل و مشکلات جوانان است برای مثال پیگیری مسکن جوانان باید در شورای مسکن استان و مشکلات بیکاری این قشر در شورای اشتغال ارایه و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات جوانان نیازمند برنامه ریزی بر مبنای کار پژوهشی و علمی است، گفت: باید دغدغه های مادی و مطالبات معنوی جوانان هرمزگان با اولویت بندی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شود و نیازمندی های آن ها  را با نگاه و رویکرد جوانان جستجو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه