English

تریلر حامل ۱۸۵ کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

جانشین انتظامی استان البرز از کشف 185 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و خراسان جنوبی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

تریلر حامل 185 کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار سید جعفر حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه تریلر در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

سردار حسینی بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نظرآباد" به محورهای مواصلاتی شهرستان "نهبندان" اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت تریلر مورد نظر شناسایی شده و در یک عملیات غفالگیرانه تریلر توقیف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از تریلر توقیف شده 185 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در زیر صندلی جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین انتظامی استان البرز در ادامه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه