English

هادی زاده:

کشفیات مواد مخدر استان تهران ۶ درصد کشفیات کل کشور است

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: در حال حاضر کشفیات استان تهران 6 درصد کشفیات کل کشور است و مواد مخدر تریاک بالاترین آمار کشفیات را دارد و 33 هزار و 810 کیلوگرم از این نوع ماده مخدر کشف شده است.

کشفیات مواد مخدر استان تهران ۶ درصد کشفیات کل کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، هادی زاده، دبیر ستاد مبارزه  با مواد مخدر استان تهران در حاشیه جلسه امروز مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: تعداد دبیرخانه‌های ستاد مبارزه با  مواد مخدر استان تهران به 3 دبیرخانه افزایش یافته و ما دبیرخانه غرب، شرق و مرکز استان تهران را راه‌اندازی کرده‌ایم که همین موضوع نشان از توجه ویژه در خصوص مبارزه با مواد مخدر است.

وی درباره آمار کشفیات ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: امسال 27 درصد رشد کشفیات را داشته‌ایم و 48 هزار و 260 کیلو مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: در همین خصوص نیز 62 درصد میزان دستگیری‌های استان افزایش یافته و 84 هزار و 888 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

هادی‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر کشفیات استان تهران 6 درصد کشفیات کل کشور است و مواد مخدر تریاک بالاترین آمار کشفیات را دارد و 33 هزار و 810 کیلوگرم از این نوع ماده مخدر کشف شده است.

وی تاکید کرد:‌ دستگیری‌های استان تهران هم 27 درصد از دستگیری‌های کل کشور را شامل می‌شود و 18 هزار و 566 نفر نیز توزیع کننده مواد مخدر بازداشت شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران خاطرنشان کرد: از یکم اسفند تا پایان فروردین ماه، 15 هزار نفر را در مراکز معتادین نگهداری کردیم که در این خصوص 52 میلیارد تومان هزینه شده است.

هادی‌زاده در باره دستگیری معتادین اتباع خارجی نیز گفت:‌ 109 درصد در این حوزه رشد داشته‌ایم و 1587 نفر از اتباع خارجی نیز دستگیر شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه