English

پالایشگاه‌ ستاره خلیج فارس:

رتبه برتر کشور در پدافند غیرعامل به ستاره خلیج فارس رسید

شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سبب رعایت و اجرای مبانی پدافند غیرعامل موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه شد.

رتبه برتر کشور در پدافند غیرعامل به ستاره خلیج فارس رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حراست و حفاظت از زیرساخت های حساس و شریان‌های اصلی اقتصاد کشور امری بسیار حیاتی است و این موضوع اهمیت توجه به الزامات و ضرورت‌های پدافند غیرعامل را بیش از پیش نمایان می‌کند.

در ابر پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز که تامین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را برعهده دارد، رعایت این الزامات از اهمیت دوچندانی برخوردار است و به گفته‌ی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پالایشگاه‌ ستاره خلیج فارس از جمله زیرساخت‌های حیاتی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که باید تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای آن اندیشیده شود.

برگزاری مانورهای منظم ارزیابی وضعیت، پایش چالش‌های احتمالی، ساعت‌ها بحث و تبادل نظر با کارشناسان زبده و کارکشته‌ی ملی، تهیه تجهیزات و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و در یک کلام درک ضرورت توجه به رعایت و اجرای مبانی پدافند غیرعامل این پالایشگاه را به نمونه برتر کشوری تبدیل کرده است.

به استناد لوح تقدیری که اخیرا از سوی «محسن زینلی تختی» مدیرکل پدافند غیرعامل استان هرمزگان به «فرهاد صالحی» دبیر پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اهدا شده، وی به عنوان دبیر فعال در راستای پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان رتبه‌ی برتر پدافند غیرعامل کشور در سال 1398 انتخاب شده اند.

گفتنی است مصمون سازی زیرساخت های کشور، رصد و پایش تهدیدات نوین، اقدامات ارزشمند در جهت حفظ تولید و کمک به اقتدار ملی از دلایل این انتخاب ذکر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه