English

محمد نعمتی مطرح کرد؛

انجمن صنفی کارفرمایان در پی استیفای حقوق اهالی مطبوعات هرمزگان

رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان خواستار همگرایی اهالی رسانه شد و افزود: این انجمن در تقابل با هیچ انجمنی نخواهد بود و امیدواریم افراد از کارشکنی دست بردارند تا شاهد استیفای حقوق اهالی مطبوعات باشیم.

انجمن صنفی کارفرمایان در پی استیفای حقوق اهالی مطبوعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد نعمتی  رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان، در اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان که با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا برگزار می شد، گفت: انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را  آغاز کرده است و این تشکل با عزمی راسخ در تعامل با همکاری انجمن روزنامه نگاران و در راستای رفع مشکلات اصحاب رسانه در هرمزگان تلاش خواهد کرد.

وی وجود اعضای جوان و پر انرژی در کنار  اعضای با تجربه در این دور از انجمن را از ویژگی های مهم آن خواند و تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات، جذب اعضای جدید، ورود به مشکلات کارفرمایی و حل و فصل آن، هموار کردن مسیر فعالیت مطبوعاتی، دفاع از حقوق صنفی، ارتقا امنیت شغلی و سطح مهارت‌ اعضا از مهم ترین محورهای فعالیت چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان خواهد بود.

رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان در این نشست بر رعایت اخلاق کاری، صیانت از حقوق اعضا و پرهیز از حاشیه تاکید کرد و افزود: طی هفته جاری و پس از نهایی شدن تصمیمات هیئت مدیره در رابطه با شرایط عضویت در انجمن پذیرش اعضای جدید آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به به تعویق افتادن فعالیت های این انجمن به دلیل کارشکنی ها و موانع تصریح کرد: حضور  حدود 35 رسانه استان اعم از محلی و سراسری در این انجمن نشان از وحدت و همگرایی اصحاب رسانه است و همه تلاش خود را برای جذب همه مدیران رسانه ای استان در راستای خدمت رسانی به ایشان خواهیم داشت اما متاسفانه تاکنون در انجام روال تغییرات قانونی اعضای هیئت مدیره کارشکنی هایی صورت گرفته که موجب راکد ماندن فعالیت های این انجمن شده است، لذا از استاندار محترم درخواست داریم جهت جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کارفرمایان مطبوعات در استان هرچه سریعتر به موضوع ورود کنند و به حاشیه ها پایان دهند.

نعمتی تاکید کرد: این انجمن در تقابل با هیچ نهاد صنفیی نیست و صرفاً جهت هم‌افزایی با سایر نهادهای موجود فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است در چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان محمد نعمتی به عنوان رییس هیات مدیره انجمن، کاظم محمدیان مصمم به عنوان نائب رییس، فروغ مسلم‌ زاده خزانه‌دار، یعقوب دبیری نژاد دبیر و زهرا شاکرمی نژاد به عنوان بازرس اصلی و فرزانه مسلم زاده بازرس علی البدل برای مدت سه سال به کارفرمایان مطبوعات استان خدمت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه