English

تقدیر از روانشناسان و مشاوران بهزیستی در البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز از روانشناسان و مشاوران بهزیستی استان به مناسبت روز روانشناس تقدیر کرد.

تقدیر از روانشناسان و مشاوران بهزیستی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، به مناسبت ۹ اردیبهشت، ۲۸ آوریل، روز روانشناس و مشاور مراسم تقدیر از روانشناسان و مشاوران اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت : روز روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود از اینرو در ایران نیز ۹ اردیبهشت به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : بخش عمده سلامت جامعه امروزی را سلامت اجتماعی تشکیل می دهد و نیاز جامعه در دهه چهارم انقلاب به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود و این نیازمندی، اهمیت و جایگاه ویژه این خدمت ارزشمند را نمایانگر می سازد.

دکتر حیدری افزود : به همین مناسبت روز روانشناس و مشاور را به مصداق حدیث شریفه « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »  به روانشناسان و مشاوران کشور عزیزمان الاخصوص روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی استان البرزکه سرمایه های ارزشمندی برای سازمان می باشند تبریک عرض میکنم و امیدوارم بیش از پیش شاهد نظریه و ایده  پردازی ، تولید فکر و اندیشه توسط ایشان در عرصه های مختلف روانشناسی باشیم و  توفیقات روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان برای شما خواستارم.

لازم به ذکر است در اداره کل بهزیستی استان ۱۶۲ نفر روانشناس و مشاور مشغول به خدمت می باشند که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بصورت نمادین از ۴ نفر از روانشناسان و مشاوران با اهدا لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل  آمد و از مابقی همکاران ارجمند در شهرستان مربوطه توسط رئیس بهزیستی شهرستان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه