English

آموزش و پرورش از کادر درمان قدردانی کرد

مدیر کل آموزش و پرورش البرز از خدمات کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

آموزش و پرورش از کادر درمان قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خدمت جهادی نیروهای درمانی و مدافعان سلامت را خدمتی والا دانست و گفت: مردم استان البرز قدردان خدمات و مجاهدت های کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی هستند.با شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از دانش آموزان البرز به عنوان سفیران سلامت نکات آموزشی را به خانواده ها انتقال می دهند.

وی تصریح کرد: مردم ایران ازجمله استان البرز این همت والا و تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها را در مبارزه با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی یادآورشد: دراین شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت وتعهد سنگینی دربرابر سلامت جامعه برعهده دارند که دراین راستا سلامتی خود را نیز درکف اخلاص گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز: حضور همه جانبه و تلاش شبانه روزی آن‌ها درمبارزه با ویروس کرونا وحس وطن دوستی و عشق به وطن درچارچوب هیچ پاداش مادی و تقدیر دنیوی نمی‌گنجد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز گفت: با ورود حوزه بهداشت در بحث کرونا اوضاع خیلی بهتر کنترل شد و خیلی سریع همه به خود مسلط شدند.

حسین کریم با اشاره به اینکه نیروهای بهداشت و درمان دراین مدت با تمام قوت و توان پای کاربودند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین مدت فرهنگ برخورد با این ویروس در بین مردم استان البرز به خوبی نهادینه شده است.

وی بیان داشت : البرز استانی آسیب پذیر است و ممکن بود در برابر کرونا بنا به دلایلی این مهم خیلی بیشتر از آنچه که اکنون حادث شده است خود را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: استان البرز با مشارکت و همکاری خوب مردم و تلاش مدافعان سلامت تاکنون توانسته روند پیشگیری و درمان کرونا را به خوبی پیش ببرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد که  فاجعه ای که ممکن بود به دلیل کرونا در البرز رخ دهد را نداشته ایم و عوامل مهمی از جمله انسجام موجود میان ارگان ها و مسوولان ارشد البرز به هنگام تصمیم گیری ها درجلوگیری از بروز این مسائله بسیار تاثیرگذار بود.

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه