English

علاء امیریان نژاد در گفت و گو با موج خبر داد؛

آغاز عملیات اصلاح و بازسازی مجتمع آبرسانی چاه اسماعیل میناب

معاون بهره برداری آبفا هرمزگان گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده مجتمع آبرسانی روستایی چاه اسماعیل به طول 28 کیلومتر، به زودی عملیاتی می شود.

آغاز عملیات اصلاح و بازسازی مجتمع آبرسانی چاه اسماعیل میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علاء امیریان نژاد معاون بهره برداری آبفا هرمزگان، فرسودگی شبکه توزیع و هدر رفت آب را از جمله دلایل افت فشار آب در روستای حَکَمی شهرستان میناب بیان کرد.

امیریان نژاد در گفت و گو با خبرنگار موج افزود: در حال حاضر پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول هشت 8 کیلومتر در دست اجراست و تاکنون سه کیلومتر از شبکه مذکور با اعتبار 700 میلیون تومان بازسازی شده که با تامین اعتبار لازم، پنج کیلومتر باقی مانده نیز اصلاح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در مجموع 80 درصد شبکه توزیع آب روستا های این شهرستان، فرسوده بوده و نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

معاون بهره برداری آبفا هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر، پروژه اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده توزیع آب مجتمع آبرسانی روستایی چاه اسماعیل به طول 28 کیلومتر پیش بینی شده که هم اکنون این پروژه در مرحله مناقصه قرار دارد و به زودی با انتخاب پیمانکار عملیاتی می شود.

وی در پایان افزود: با اجرای این پروژه، مشکل افت فشار آبِ 10 روستا شامل روستاهای نوبند، چاه اسماعیل، دمشهر، رودبند، زیارت مولا، تیرور، پشته گوربند، جانشینی و بهمنی مرتفع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه