English

رسول جهانگیری خبر داد:

آغاز بکار مجدد فعالیت آرایشگاه‌های مردانه در اصفهان

رئیس اتاق اصناف اصفهان از آغاز بکار مجدد فعالیت آرایشگاه‌های مردانه در اصفهان خبر داد.

آغاز بکار مجدد  فعالیت آرایشگاه‌های مردانه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول جهانگیری گفت: فعالیت آرایشگاه های مردانه براساس رعایت پروتکل های خاص بهداشتی در اصفهان آغاز بکار کرد.

وی تاکید کرد: جهت مقابله با کرونا آرایشگران باید قبل و بعد از ورود مشتری جدید محیط خود را ایزوله، ضدعفونی و تمیز کنند، همچنین مراجعه کنندگان و آرایشگران باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

این مقام مسئول در خصوص دستورالعمل بازگشایی آرایشگران مردانه  اظهار کرد: هرگونه فعالیت اصناف براساس پروتکل های خاص خود قابل انجام است.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی یک ابزارفروش، مشاور املاک و .. با صنوفی که خدمات ارایه می دهند متفاوت است، افزود: پروتکل های بهداشتی همچون آرایشگران زنانه و مردانه سخت تر است و آنها نباید به صورت تجمعی مشتری قبول کنند، همچنین در انجام برخی فعالیت های خود در موضوع آرایشگری منع شده اند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه در صورت رعایت پروتکل ها از روز گذشته فعالیت آرایشگاه های مردانه ابلاغ شده است، گفت: شب گذشته نیز در اخبار سراسری فعالیت آرایشگاه های زنانه نیز اطلاع رسانی شد، اما تا این لحظه هنوز دستورالعملی برای اجرا به اتاق اصناف اصفهان ابلاغ نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی