English

قدردانی از کارگران نمونه جزو برنامه های هفته کارگر در یزد است

مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی یزد افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار یزد و بازدید از واحدهای تولیدی نمونه و قدردانی از کارگران نمونه جزو برنامه های هفته کارگر در یزد است.

قدردانی از کارگران نمونه جزو برنامه های هفته کارگر در یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین ریاحی مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی یزد افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار یزد، بازدید از واحدهای تولیدی نمونه و قدردانی از کارگران نمونه، نشست با محوریت بررسی مشکلات جامعه کارگری در حوزه تامین اجتماعی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسم بزرگداشت  این روز در فضای مجازی از برنامه های هفته کارگر است.

وی ادامه داد: برگزای مسابقه قرائت قرآن از آیه ۱۸۵ سوره مبارکه بقره بین جامعه کار و خانواده‌ها، مسابقه کتابخوانی آشنایی با راهکارهای ویروس کرونا ویژه کارگران و خانواده ها  و همچنین مسابقه ورزشی کاتا از طریق ظرفیت  فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در واحدهای تولیدی و تهیه کلیپ‌های ویدئویی از صحبت های روانشناسان در زمینه  نشاط اجتماعی، سلامت و آرامش روانی در جامعه کار پیش‌بینی شد.

ریاحی تاکید کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان کارگران در قاب تولید از برنامه‌های مهم این هفته است که کارگران از محیط  کار و تولید خود عکاسی کرده و آن را به دبیرخانه هفته گرامیداشت کارگر ارسال و در پایان به قید قرعه به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه