English

محوطه تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه از شنبه باز می ‌شود

بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه اماکن تاریخی و تفریحی کرمانشاه که به علت جلوگیری از شیوع کرونا بسته‌شده بود از امروز بازخواهند بود.

محوطه تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه از شنبه باز می ‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از بازگشایی محوطه‌ تاریخی بیستون و آناهیتا به روی بازدیدکنندگان از امروز و بازگشایی طاق‌بستان از شنبه هفته جاری خبر داد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه آورده است که با توجه به تعطیلی دوماهه محوطه‌های تاریخی و اماکن گردشگری کرمانشاه به دنبال شیوع بیماری کرونا، بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه، سه محوطه تاریخی استان کرمانشاه شامل طاق‌بستان، بیستون و آناهیتا که دارای فضای روباز و گسترده‌ای هستند، بازگشایی می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است که تا پایان فروکش شدن بیماری کرونا در کرمانشاه هیچ‌گونه بازدید گروهی از این محوطه‌ها صورت نمی‌پذیرد و افراد تنها به‌صورت انفرادی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و بعلاوه به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلیت‌فروشی در این سه محوطه به شکل الکترونیکی خواهد بود.

گفتنی است که سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ضدعفونی کردن مداوم فضای محوطه‌های تاریخی کرمانشاه خبر داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه