English

علی باقرزاده همایی خبر داد؛

تامین مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، گفت: گوشت قرمز و مرغ ماه رمضان به میزان کافی تامین شده است.

تامین مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، با اعلام این خبر اذعان داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی با تشکل های بخش خصوصی و تولیدکنندگان گوشت مرغ و جوجه ریزی که در واحدهای مرغداری استان انجام شده، پیش بینی می شود بیش از 3 هزار و 350تن گوشت مرغ در ایام ماه رمضان سال جاری در واحدهای مرغداری استان تولید شود.

علی باقرزاده همایی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی از نظر تامین گوشت قرمز ومرغ در استان وجود نخواهد داشت، گفت: گوشت قرمز و مرغ ماه رمضان به میزان کافی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه با روانه شدن این میزان گوشت مرغ به بازار مصرف، هیچ کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ گرم در استان وجود نخواهد داشت، افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز اقدام به ذخیره سازی حدود یک هزار و 100 تن گوشت مرغ به صورت منجمد نموده که این روند در حال استمرار می باشد .

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در صورت احساس کمبود گوشت مرغ به هر دلیلی، به میزان مورد نیاز به بازار عرضه خواهد شد.

باقرزاده همائی همچنین در خصوص تامین گوشت قرمز استان در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: کشتارگاه صنعتی دام با تامین دام زنده به میزان کافی این آمادگی را ایجاد کرده که گوشت قرمز استان در قالب کشتار دام سبک و سنگین در اختیار واحدهای صنفی قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان 100 تن گوشت قرمز نیز به صورت منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده که در صورت نیاز به بازار تزریق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه