English

امیردریادار دوم ستاد جلیل مقدم:

تاکنون مورد مشکوک به کرونا در بین کارکنان ناو‌ها گزارش نشده است

جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مثبت به کرونا در بین کارکنان ناو‌های ارتش در ماموریت‌های برون مرزی همچون خلیج عدن و تنگه باب المندب گزارش نشده است.

تاکنون مورد مشکوک به کرونا در بین کارکنان ناو‌ها گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امیردریادار دوم ستاد جلیل مقدم، جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مثبت به کرونا در بین کارکنان ناو‌های ارتش در ماموریت‌های برون مرزی همچون خلیج عدن و تنگه باب المندب گزارش نشده است.

دریادار مقدم در خصوص تمهیدات نیروی دریایی ارتش برای جذب سرباز و نظارت بر ناوگروه‌های اعزامی به دریا‌های آزاد با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: در ناوگان جنوب ۶ مرکز قرنطینه‌ای با ۲ هزار تخت برای سربازان و درجه دارانی که به مرخصی یا جدید جذب شده‌اند در نظر گرفته‌ایم که این مراکز قرنطینه‌ای از شمال خلیج فارس که پایگاه دریایی ارتش در خرمشهر قرار دارد تا پسا بندر که پایگاه منطقه سوم نیروی دریایی ارتش است را شامل می‌شود.

جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، افزود: نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ماهانه اقدام به سربازگیری می‌کند که تمامی سربازان از هر نقطه از کشور که وارد نیروی دریایی می‌شوند پس از معاینات اولیه توسط پزشک نداجا به مدت ۱۴ روز در این مراکز قرنطینه می‌شوند و بعد از طی کردن دوران قرنطینه وارد نیروی دریایی و حتی فضای شهری خواهند شد.

امیردریادار دوم ستاد مقدم با بیان اینکه طی این مدت حتی یک مورد ابتلاء به کرونا در مجموعه ناوگان جنوب کشور نداشته‌ایم، گفت: حتی در یگان شناوری ارتش که محیطی کوچک با تعداد نیروی زیاد است تا کنون با توجه به مأموریت‌های محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب و آب‌های آزاد یک مورد مشکوک به کرونا نداشته‌ایم.

او افزود: به مردم استان این اطمینان را می‌دهیم هر سرباز یا مهناوی و درجه داری که جذب نیروی دریایی ارتش می‌شوند، حتما قرنطینه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه