English

سرپرست پلیس راهور استان قم:

ورود انواع وسائط نقلیه به قم نسبت به سال قبل، ۶۳ درصد کاهش داشت

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به اجرای طرح‌ ممانعت از تردد خودرو در بین استان‌ها، ورود انواع وسائط نقلیه به قم نسبت به سال قبل، 63 درصد کاهش داشت.

ورود انواع وسائط نقلیه به قم نسبت به سال قبل، 63 درصد کاهش داشت

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج قم، با اشاره به آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قم از روز هشتم فروردین ماه همراه با سایر استان‌های کشور عنوان کرد: در این مدت، اتفاقات بسیار خوبی روی داد و شهروندان عزیز بسیار خوب با این طرح همراهی کردند که بسیار سپاسگزاریم.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: همکاری و همراهی خوب مردم در اجتناب از سفر به شهرهای برون شهری و ماندن در خانه بسیار ارزشمند و در کاهش خطر ابتلا به کروناویروس تاثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت، علی‌رغم هشدارهای لازم تعداد معدودی از شهروندان از دستورات پلیس در اجرای این طرح تمکین نکردند و سفرهای برون شهری را در پیش گرفتند.

سرهنگ صدفی بیان کرد: پس از تذکر به شهروندانی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار ندادند، مجبور به اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و توقیف خودرو شدیم.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز هم تعداد اندکی از مردم اصرار به خروج و تردد بین استان‌ها را دارند که پلیس همچنان براساس قوانین و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از انجام این سفرها ممانعت به عمل می‌آورد.

سرپرست پلیس راهور استان قم اظهار داشت: لذا درخواست ما همکاری اقشار مردم با طرح فاصله گذاری هوشمند است تا بتوانیم با همراهی و مشارکت یکدیگر، زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

وی گفت: پلیس تا زمان صدور ابلاغیه جدید از تردد بین استانی جلوگیری خواهد کرد و افرادی که توجهی به هشدارها نداشته باشند مشمول جریمه 500 هزارتومانی می‌شوند و پلیس راهنمایی و رانندگی قم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دارای جدیت فروانی است.

سرپرست پلیس راهور استان قم تصریح کرد: این محدودیت‌ها شامل کارکنان دولت که محل کار و سکونتشان در یک نقطه قرار ندارد، نمی شود.

وی همچنین بیان کرد: برابر آمار ورود انواع وسائط نقلیه به استان در فروردین ماه ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ صدفی عنوان کرد: در بحث تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت، با کاهش چشمگیری مواجه بودیم که پس از نهایی شدن آمار در فرودین ماه سال جاری به زودی اعلام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه