English

در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا؛

خرید و فروش آبزیان در بازار ماهی فروشان بندرعباس تلفنی می شود

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به منظور جلوگیری از اجتماعات، بازار ماهی فروشان سامانه دریافت سفارش از شهروندان را به صورت تلفنی راه اندازی کنند و ماهی و میگوی مورد نیاز مردم بوسیله پیک درب منازل تحویل و وجه آن را دریافت کنند.

خرید و فروش آبزیان در بازار ماهی فروشان بندرعباس تلفنی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، افزود: به منظور رعایت طرح فاصله گذاری در بازار ماهی فروشان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با تغییر شیوه خدمات رسانی به شهروندان این جلسه تشکیل شد.

وی بیان کرد: بازار ماهی فروشان سامانه دریافت سفارش از شهروندان را به صورت خرید تلفنی راه اندازی و ماهی و میگوی مورد نیاز مردم بوسیله پیک درب منازل تحویل و وجه آن را دریافت کنند.

فرماندار بندرعباس، بندرعباس ادامه داد: از شهروندان خواسته می شود با توجه به موارد مثبت اعلامی در حوزه دستفروشان و شیوه نادرست عرضه آبزیان، مردم سلامت خود و خانواده هایشان را از طریق خرید از این افراد به خطر نیاندازند.

 کناری تصریح کرد: بازار ماهی فروشان برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند برای تهیه سفارش خود به بازار بروند، نسبت به مشخص کردن فاصله مراجعه افراد و همچنین راه اندازی سیستم پیجر برای اطلاع رسانی مردم و استمرار ضد عفونی بازار و رعایت اصول و پروتکلهای بهداشت اقدام کند.

وی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت فعالان حوزه بازار ماهی فروشان مدیریت بازار با همکاری مرکز بهداشت نسبت به تست افراد و صدور کارت سلامت افراد اقدام کند و هرگونه عرضه آبزیان به صورت عمده و خرده در خارج از محوطه بازار همچنان ممنوع است.

کناری ادامه داد: عوامل ذیربط با عرضه کنندگان برخورد خواهند کرد ضمن اینکه منطقه مزبور توقف ممنوع است و عوامل پلیس راهور نسبت به خودروهای متوقف در آن محل اعمال قانون خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه خودروها و قایق هایی که در لاین شمالی بلوار مقابل بازار تحت هر عنوانی توقف کنند اعمال قانون خواهند شد، عنوان کرد: با عمده فروشانی که با فروش ماهی به دستفروشان زمینه فعالیت آنها را فراهم و بهداشت جامعه را تهدید می کنند نیز برخورد قانونی از جمله طرح دعوا در مراجع قضایی تا تعطیلی کامل واحد آنها خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه