English

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی سابقه دار/ افزایش ۳۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان از کشف 35 کیلوگرم تریاک از قاچاقچی سابقه دار طی یک عملیات غافلگیر کننده خبرداد.

کشف بیش از  30 کیلوگرم تریاک از قاچاقچی سابقه دار/ افزایش 352 درصدی کشفیات مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ فرامرز شاکری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین مواد کشف شده در این مدت شامل تریاک با 287 کیلوگرم و حشیش با 40 کیلوگرم بود ضمن اینکه 165 نفر در رابطه با مواد مخدر و 12 نفر قاچاقچی دستگیر شده و 13 دستگاه خودروی حمل کننده مواد مخدر هم توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: شامگاه گذشته نیز بعد از کار اطلاعاتی هدفمند همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر یک قاچاقچی سابقه‌دار و عامل توزیع مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر شد که در این عملیات 35 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از خودروی این قاچاقچی کشف و ضبط شد.

سرهنگ شاکری یادآور شد: برخود جدی با خُرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این استان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی افزود: ضروری است که خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فعالیت و رفتار فرزندان خود داشته باشند تا در دام مواد مخدر نیافتند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه با ابراز نگرانی از رواج مواد مخدر صنعتی در میان نوجوانان وجوانان گفت: متاسفانه سن مصرف مواد مخدر بازهم کمتر شده است.

سرهنگ شاکری تاکید کرد: تفکرات و باورهای غلطی در رابطه با تاثیرات مثبت چنین موادی در فضای مجازی منتشر می‌شود که به هیچ وجه صحت ندارد و به بهانه و طمع بیدار ماندن سال‌ها درگیر اعتیاد به مواد می‌شوند.

وی از همکاری خوب مردم با پلیس مواد مخدر تشکر کرد و گفت: شماره تلفن 128 پل ارتباطی ما با مردم است که به صورت شبانه‌روزی پاسخگو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه