English

فرماندار همدان:

گله از پیشرفت فیزیکی پروژه میدان بار جدید شهر همدان/فعالیت اصناف با رعایت مفاد بهداشتی

فرماندار همدان با اشاره به بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه میدان بار جدید شهر همدان و نداشتن تناسب با قرارداد منعقد شده، از رعایت پروتکل های بهداشتی در فعالیت اصناف سخن گفت.

گله از پیشرفت فیزیکی پروژه میدان بار جدید شهر همدان/فعالیت اصناف با رعایت مفاد بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین افشاری، فرماندار شهرستان همدان با اشاره به بازدید از پروژه میدان بار جدید همدان و ابراز گلایه نسبت به پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه متناسب با تفاهم و قرارداد منعقد شده توسط سرمایه گذار طرح نیست.

حسین افشاری با ابراز گله مندی از سرمایه گذار طرح یادآور شد: به استناد جلسه‌ای که دیماه سال گذشته با حضور سرمایه گذار طرح، شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار و تفاهم و قرارداد اولیه تنظیم شد مجری طرح نتوانسته در مدت زمان تعیین شده تعهدات خود را عملیاتی کند.

وی افزود: پیمانکار طرح ۱۵۰ میلیارد ریال از سرمایه گذار طلبکار است و آنطور که گفته شده تا کنون اقدامی برای پرداخت صورت وضعیت‌های پیمانکار به عمل نیامده است.

افشاری مطرح کرد: اتاق اصناف و سازمان صمت مسئولیت باز فعالیت واحدهای صنفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده را بر عهده دارند.

حسین افشاری عنوان کرد: مسئولیت نظارت بر طرح باز فعالیت اصناف و واحدهای صنفی برعهده مراکز بهداشت است و از ابزار و اختیارات قانونی برخوردارند.

وی با اشاره به رعایت نکردن پروتکل بهداشتی و تعداد سرنشین مجاز توسط برخی از تاکسی‌ها تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی و اتحادیه ذیربط مسئول اجرای پروتکل هستند و مرکز بهداشت می‌تواند در این خصوص برخورد قانونی لازم را به عمل آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه